Gäster

Tjenare!

Idag kommer min moster och hennes familj.
Vi ska ha typ " Värsta party-kvällen! "
Vo har köpt massor av god-saker^^

Sen ska jag sova hon min moster i typ 3 dagar från och med Måndag.
Sen kommer mormor och Clas hit och då ska vi sova i vårt hus^^

Men jaja....
Idag gick jag upp 06:40 för att äta frukost och sånt.
Sen slutade skolna kl 14:00 men det känndes som en hel evighet!


Dagenbild
Hmm....Vad ska jag ta för bild idag då??


Haha! Jasså det blev den!?
Jag och Tilde när vi gort en snögubbbe.
Kanske lite konstigt att lägga ut den på sommaren? xD

Kommentarer
Postat av: madeleine

snygg gubbe xd

2009-08-30 @ 18:34:39
URL: http://minimaddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0