Mamma kom på mig!

Tjenare!

Ska bara säja att mamma kom på mig.Jag hade inte städat skriv-bordet så mamma tvingade mig -.-'
Det var jobbigt att städa den röran,men det blev ändå fint när det var färdigt.

Igår var en av mina kusiner hemma hos oss.
Innan dom kom så hade mamma syt en jeans-väska till mig.(ur-snygg!!)
Har laddat upp bilder och bland alla dom 181 bilderna jag tagigt på 3 dagar fans bilde rpå den ur-snygga väskar xD

Här kommer bilder jag fotat:



Regn-droppar på blad.




Björn-bär eller vad det nu är som växer på min grannes tomt.



Nån blomma som växer i mammas rabatt.



Rön-bär eller nåt liknade.



Jag när jag hoppar stuts-matta.Tilde fotar xD



En fjärill som jag lykades fota.Den flög hela tiden iväg x)



En padda som min kusin's föräldrar märkte när dom skulle gå hem.


Paddan igen,som jag tror är paddan Telinor eller Telia som jag had esom husdjur när jag var liten x)



Min kusin,hans föäldrar,pappa och tilde,mamma och jag som inte syns xD




När mamma håller på att fixa lite med jeans-bitar.



Väskan när den är klar! xD
Snygg va?



För att göra den coolare satte jag dit säkerhets-nålar på varje ficka x)

Fin väska va?
Kommer bli högsta mode!!
(skoja!)
Men snygg var den väl iallafall??
Pappas gammla jeans.

Snart ska jag åka till stan och handla kläder.
Ni kommer kanske få se en bild av dom också ;)

Tjarrå!
Ps. Kommentera väskan ;)  Ds.


 

Kommentarer
Postat av: helena

cool väska, för att ni gjort den själv x)

lägg gärna in bilder på kläderna du köpte.

och var du köpte och vad de kostade elr nåt :)

2009-07-30 @ 18:13:37
URL: http://helenamichaela.blogg.se/
Postat av: Essa waw

skit snygg väska!

2009-08-13 @ 20:11:32
URL: http://heartgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0