♥Hello♥


Vad gör mian kära läsare idag då??

Har fått många svar på vailken mascara jag ska ha♥
Det är jag tacksam för!
Har ännu en fråga till om det.

Kostar dom mascaror ni tipsat om mkt??

Den mascarar jag har ser bara ut så här:


Jag vill liksom ha tjockare svansar.
Kanske längre också men men...

Tacksam för svar♥


Min syrra har fått en blogg nu...
www.funkiee.blogg.se


Har yttligare en 1 fråga!

Ska jag typ ha en liten video-hörna?♥

Asså, jag kan kasnek lägga ut en video på mig och min syrra/kompisar elr nåt sånt?

Tacksam för svar♥

Ses sedan;)


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Jag älskar helena rubenstein men dom e ganska dyra ca 300 kr, annars tycker jag om L' oreal telescopic :)

Kram

2009-10-14 @ 17:57:02
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0