Bilderna från Grönan!!

Tjenare!!

Jag var ju på grönan och så.
Jag åkte insane *Stolt*
Den är nt läskig, bara rolig!!^^


Jag innan jag ska åka insane.

Sedan åkte jag och min syrra frittfall (boring!)



Sedan åkte vi flygande mattan.



Sedan åkte vi Extrem.



Här är bara en liten bild^^



Här är lite när jag och Tilde larvade oss^^


Jag^^


Tilde



jag xD


Tilde^^





Utan att vi visste det var det visst " Artistjakt " på grönan.
Här är några av dom som uppträdde:


Nån ( vet ej vem det är!)


Hon den där tjejen från melodifestivalen.
Som sjöng " im the Qeein " ( stavning? )


Dom, som jag nt vet vem det är xD....


Hon vet nog alla vem det är!
Sarha Dawn Finner ( stavning? )


Martin stenmark!!



Andreas Johnson!!


Pauline ( sjunger " Giv me a Call" Stavning??)

Gissa vem mer som var där?!

JOHAN PALM!!!


Johan Palm!!


Bröderna palm <33



Johan Palm igen!! <33


Johan Palm!! <33


Henrik palm <33


Johan när han tagigt av jackan och mössan <33


Han är ju så jävla söt;) <33


Spelar gitarr bra!!<33


Han sjunger skit bra också! <33



Har väl bra humor??


" Hejdå måste gå "
Han gorde en slängkyss men jag missade det så det blev så här x)

Mer bilder får ni imorgon.
Det var mer kändisar där :D

SES!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0