Fortsättning på HAJK!!

Tjenare!

Ska skriva fortsättning på HAJK:en kommer nu...


Det var mörkt då, så vid stigen upp till berget var det ljus tända.
JÄTTE MYSIGT!

När vi hade fått märkerna var det jätte mörkt och då gick vi ner för andra sidan berget kkom vi ner till tälten.
Där tände vi eld för att grilla spet och då kollade jag och Adde upp i himlen, jätte fint!
Sedan blev Becca och Gabbe ihop.
Dom såg ut att ha så mysigt ihop^^

Sedan kollade jag och Emilia upp i himlen och  jag bara skrek!
Gud vad fint det var där asså!
Himlen var alldeles gul och..ÅÅÅ, jag bara älskde det!
Så många stjärnor ser man nt på en och samma gång!
Nt i storstaden iallafall.Bara i naturen.
Sedan när vi ahde legat där ett tag och skrattat och haft det mysigt s gick vi och körde sanning och konka i tältet.
Då åt vi chips och godis också^^:P

Sedan somnade Gabbe och då ville Adde ha en godnatt puss av nån.
Jag och Emilia och min lillesyrra ville nt heller:P
Så Becca fick pussa honom.
Då upptäckte hon att hon  var kär i Adde istället för Gabbe.
Så hon skrev en lapp där det stog: " Jag gör slut Gabbe.Men bli nt sur.
I <3 U "

Och brevid lappen lämnade hon halsbandet hon fått på kvällen.
Dramatiskt eller hur?!
Närstan som en film tycker jag^^

Lägger nt ut några bilder idag för tilde's dartor är såå muppad.
Nån annan dag.


Ses tomorrow!:P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0