Grönalund, här kommer vi!!

Tjenare!

Idag är den stora dagen!
Jag, Tilde och mamma ska åka till Grönalund!!!!
Jag lovar er att ni ska få foton!!

Jag ska kanske åka den nya berg-och.dalbanan!:)
Har ni åkt den??
Är den läskig??

Stora frittfalll är as-kul!!!
Den MÅSTE ni testa!
Min syrra är tillräckligt lång nu så hon kan åka alla karuseler/ berg-och-dalbanor nu!^^
Ska gå in i spökhuset heltklart!
Sååååååå, skoj asså!
Mamma vill typ nt köpa billjetter till spökhuset:'(

Men jaja!!
Ni ska få foton i promes!

Här får ni dagens bild!:

Jinnie, min morfars kompis eller brosas eller vad det n var xD
Söt va??


Söt bild va??

Hon var ganska blyg men Tilde vågadde hon pussa xD

Ses sen!
Ps. Kommentera gärna!


Kommentarer
Postat av: ebbää

hej , tyvärr kan jag inte lära dej designa :)

men du kan lära dej på www.designadinblogg.se :)

2009-09-06 @ 11:47:03
URL: http://ebbamw.blogg.se/
Postat av: madeleine

nej vilken söt hund!!

2009-09-06 @ 21:16:56
URL: http://minimaddes.blogg.se/
Postat av: _Jessica_

Hej vad fin blogg

2009-09-11 @ 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0