HAJK!!!

Tjenare!

Kom hem från en Hajk för typ 3 timmar sedan...

Det var as kul!
Vi gick runt i skogen i går.
Där gick vi i typ 6 timmar elr nåt sånt...
Jag och min grupp gick vilse och vi gick och ropade och ropade och så gick vi runt i cirklar.
Men tillslut hittade vi^^
Här är en bild på typ första stationen:

Vi fick poäng vid varje station vi gick.
Det var typ sammanlagt kanske... 20 stationer??

Sedan tog vi en liten paus och lekte lite^^
Assa kul xD

Vi körde sprätte-pinn!
Jätte kul :P

Sedan fortsatte vi gå.
Då kom värdens uppförsbacke och jag och Adde blev helt galna.
Jag spärrade upp ögonen som om du var på väg att sprängas och skrattade åt allt och gissa om Adde fick damp på mig.
Han sa att han skulle mörda mig när vi kom fram, men så blev det som tur var nt!^^
Och vi hade ass, mkt packning på oss och den ska jag säja känndes som 100 ton!!
Sedan var vi frame vid en liten fårhage där det fanns en liten läbbig bro över.
Då sa Boye( ledare )  åt oss att alla skulle vara tysta.
Alla stängde munnarna och han började babbla och sånt.
Sedan skulle var och en gå över bron och upp för en uppförst backe till!!
Jag gick upp för berget  som 3:a och då flåsade jag som en galning.
När alla hade kommit upp så fick vi märken och jag blev grupp ledare på gruppen " Falken " !!^^


Berättar mer imorgon eller nån annan dag för nu msåte jag sluta...
Mer bilder kommer då!! :P

SES!
Ps. GLÖM NT TÄVLINGEN!!





Kommentarer
Postat av: becca

Adde+Jag=Sant

2009-09-28 @ 16:39:06
Postat av: becca

Är du fortfarande kär i Adde?? <3<3 han e MIN!

2009-09-29 @ 18:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0