Hittar nt kabeln!:'(

Tjenare!

Hittar nt kabeln till kamran så att man kan ladda över:'(
Så det lär ta ett tag innan ni får bilder från kamran.

Jag kan tyvärr nt berätta om grönan innan jag har bilderna för jag träffade några riktiga sötnosar där^^

Just nu är jag



Jag har en fråga:

Är Twilihgt bra?
Asså, böckerna och aksnke filmen.
Jag menar,är den värd att se eller läsa??

Skulle vilja veta innan, liksom x)

Såå, vgd??
Jag själv håller bara på att försöka fixa min bloggdesign.
( Jävligt svårt!)

Och hörrni, ge mig en kommentar , NT KRITIK!
Bara om ni ska säja o nåt borde ändras på nåt ;)

Dagens bild!:


En Clown-fisk!!
Jätte gammal bild!



PussPuss, SES!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0