Sjuuk och folk glor!

Tjenare!!

Nyss så ringde pappas kompis Jacoab.
Pappa är ute och målar huset och jag hann nt svara.
Så jag gick ut med mobilen till pappa och sa att han ahde ringt.
Då kom det en dagisgrupp förbi.
Alla barnen + lärarna stirrade på mig som om jag var ett monster!!
Dom trodde säkert att jag skolka elle nåt sånt^^
Pinsamt alltså ^^

Ska ladda över bilder till dartorn senare idag.
Missad eett prov i skolan för att jag hade sån huvudvärk!
" Europas Största Floder "
Jag hade nt ens övat så det var väl bra^^

Pappa är nt hemma för min skulll utan han söker jobb så att ni nt tror det!

Jag och min kompis gode ansiksmasker i Söndags.
Det ska ni på recept och bilder på^^
Det blir nt grön smörja utan gul.
Och så luktar det lite konstigt^^
Men jaja.

Bilder får ni senare!!

Ses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0