Tipsa: En bra bok! ( läser lite ur den!)

Tjenare!

Tänkte läsa lite ur boken jag tipsade om!^^

Emenie gick upp för trappan, öppnade dörren,drog fram en stol mot sofie's säng och satte sig.
- Sofie, ja ska ta den där jäveln.
Ingent svar.
- Jag tänker inte ge mig.
Inget svar.
- Jag tänker fixa det utan att du blir inblandad.Ingen kommer att få reda på att han våldtog dig.
-va?
Sofie satte sig upp, vred sig runt, stirrade på Emine.
- Han gorde ju ingenting,har jag sagt.
- Jag vet vad du har sagt.Men...
- Du vet ingenting.Gå! Stick!

Jaa, det var lite ur den boken...
värkade den bra??

Ni bara msået läsa den!!
Den är jätte bra!
Det där kasnke nt var den bästa sidan da men men...



Kommentarer
Postat av: pullis

ja ska låna den av dig!!! <333

2009-09-13 @ 15:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0