Det funkade inte!:(

Försökte ladda upp nya designen, men den är för stor, och man kan innte ändra den och ÅHH!
Jag är så sur att jag vill börja gråta. Jag har arbetat med den designen i nästan två dagar!:(

Idag åkte vi badring, och det var skitläskigt, man gjorde illa sig när man studsade på vågorna.
Imorgon ska jag upp tidigt igen, och syrran börjar skolan imorgon!^^
Har två dagar längre än henne!^^
Börjar på Tisdag. Nu ska jag stänga av, ♥SeS♥ och sovgott!
Dream sweet dreames!:D

Ps. någon som kan hjälpa mig med mitt problem, eller vet någon som kan hjälpa mig?
Tacksamm för svar!:D
Skicka mejl om du inte vill skicka kommentar:

[email protected]

Kommentarer
Postat av: Macka :P

Ringen va ju askul på vågorna fast ja trodde ja skulle flyga ur!!! :)

2010-08-18 @ 20:55:48
Postat av: A L M A S F O T O ♥

sv; Om du har gimp eller photoshop går det att ändra bildstorleken där. Öppna isf bilden, klicka sedan på "bild" i menyn och välj antingen "Skala bild", eller "bildstorlek". Om du inte har det så går detatt fixa på picnik.com. Dåöppnar du bilden och klickar på "ändra storleken".

2010-08-19 @ 15:20:29
URL: http://almasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0