Glad alla hjärtans dag!!♥

Heej!

Idag är det alla hjärtans dag!♥

Jag vaknade vid 07:05 av att nån skickade ett sms till min mobil.
Jag vaknade till och blev förbanad över att nån skickade ett sms till mig så tidigt.
Efter jag hade läst det försökte jag sova igen.
Men det gick ju såklart inte!

Så då öppnade jag mina alla hjärtans dag presenter som jag fått från Adde.
Det var en nalle som håller i ett hjärta där det står:
I Love Yo!
Och så en hjärtformad ask med massor av gelehjärtan i!^^


Bilder tagna med min lillesyrras Canon digital IXUS 95 IS

Hur har ni blivigt uppvaktade idag då?
Har ni fått nåt? nallebjörn,godis?

♥SeS♥

Glad alla hjärtans dag!

Kopiering av bilder utan min tillåtelse är absolut förbjudet!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Kul ;]

2010-02-14 @ 10:50:41
URL: http://lillamin.blogg.se/
Postat av: Amis

Hej,



Vill du vara med och tävla om ett egendesignat armband?

Ta i sådana fall en koll på min sida.



Ha det gott !

2010-02-14 @ 19:18:08
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0