Happy Birtgday to ME!♥

Fick Dead By April´s skiva och en affich där det står saker jag måste få göra och är viktigt för en tolvåring!:)

Mamma,pappa och Tilde kom in på morgonen och sjöng:

Ja må hon leva ja må hon leva ja må hon leva ut i hundronde år ja visst ska hon leva ja visst ska hon leva ja visst ska hon leva ut i hundronde år!

Sedan fick jag blåsa ut ljuset som satt i bullen jag fick äta upp! :P
Sedan fick jag ett glas o´boy och en macka.

Sedan var jag inne lite på datan sedan kollade jag på TV sedan gick jag ner och där låg ett kuvert med 100 kr får min låssas farmor.

Senare ikväll kommer mormor,Clas,Nette,Peter,Adde och Jocke.
Då ska jag fta lite och lägga ut imorgon♥


♥SeS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0