Bilder från Norrland

Nu är jag hemma från Norrland. Det har varit härligt väder nästan hela veckan. Förrutom i Söndags, det blixtrade och åskade så att hela huset skakade. Det blev strömavbrott så vi åt li
te kex med en ficklampa som lyse.





Den sista bilden är på en kaka som min lillesyrra gjorde under strömavbrottet.


Här är vi när vi håller i våra kycklingar. Tilde håller i Frasse och jag håller i gulliga Ludwig. Han sommnade i min hand!^^
Det måste ni erkänna är gulligt!<3


Här är Ludwig, ca. en halv dag gammal.




Den svarta pudeln är Amigo den den blonda hunden är tindra. Hon gillar att bada, det gör inte Amigo, tråkigt nog... När Tindra skulle hoppa i hoppade hon på mig och sedan trodde hon att jag typ var en sten så hon försökte ställa sig på mig. Så jag har rivmärken på axeln och på magen. Det gjorde riktigt ont, men nu har märkerna på magen börjat försvinna. Skönt!^^
Tindra är Irens och Tages hund. De har en bondgård lite högre upp på vägen.

Nu ska jag kolla lite på TV.

Godnatt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Fiona

Tack, du har också fin blogg!

2010-07-14 @ 11:05:36
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Andreas Törnqvist

Tack, många fina bilder du har lagt upp. :) Strömavbrott och åska känner man tyvärr igen haha.

2010-07-14 @ 11:57:09
URL: http://icasupermarket.blogg.se/
Postat av: Jannie

Hej!



Tack så mycket :)

Din blogg är med fin!

2010-07-19 @ 16:34:14
URL: http://jannievonthern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0