Hoppa, så blir du våt





Jag och syrran har badad i grannens pool för några timmar sedan och nu ska vi sätta på oss våra bikisis och hoppa i igen. Det är ju så varmt, önskar att jag had een egen pool. Det skulle vra så skönt!:)
Tycker inte ni det?

Jag ska snart börja på en ny design som jag ska ha på bloggen. Jag ska ändra allt på bloggen ungefär. Jag ska byta text stil på alla inlägg, lägga in lite saker i menyn oxh fixa lite sådant. Hoppas att ni gillar förendringen sedan.

Hur många av mina läsare har en pool?


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

vill du ha den i själva inläggen, eller i rubriken? :] <3

2010-07-19 @ 18:15:04
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej sötnos :D

Du är utagen til en av de 10 finalisterna i veckans blogg!

Nu har du chansen att ragga lite röster, tävlingen abgörs imorgon kväll =)¨

Krsam!

2010-07-19 @ 18:54:49
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0