It's summer!


Caonon PowerShot SX1 IS | FOTO: jag

Idag har jag och syrran varit på Kvarnbadet. Där var det ett par killar som höll på att fjanta sig, så dom ramlade över mig och min lillesyrra. Hon fick en fot på käken och jag fick typ hela tngden på mig bakhuvud i en enda smäll. Det kändes som om mitt ansikte åkte fram! Det kändes som om min näsa svullnade upp också, om man tog lite på den gjorde det skit ont! Så jag gick upp ur pollen, gråtande. Jag hade fått världens huvudvärk och jag mådde illa, ungefär så känns detatt få hjärnskakning. Usch, ville bara hoppa i och döda dom där j*vla killarna.

När vi  kom hem från kvarnis så städade jag och min lillesyster vandrandepinne buren. Nu är den äntligen fräch!^^

Visst har det varit varmt idag?


Kommentarer
Postat av: molly

gud vad fin bild! :)

2010-07-09 @ 14:32:29
URL: http://mollydacupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0