The Best Song Ever!



P!nk - Pleas Don't Leave Me

Älskar verkligen den här låten. Vet inte varför... Är det texten, melodin, innehållet, artisten?
Jag känner igen mig själv i låten. Det är som om gråten trycker bakom ögonen, jag vill släppa fram det, men det går inte. Förstår ni vad jag menar?
I vissa låtar blir det sådär, jag vet inte varför. Det är som om de spelar upp händelser ur mitt liv, som om att det är mig de sjunger om. Men det är det inte.
En låt som får mig att börja gråta är den här låten:

Elton John - Can You Feel The Love Tonight

Den får mig att tänka på min farfar som dog för många år sedan. Han var den bästa i hela världen, han var den snällaste av de snällaste. Jag hade ett uppträdande me dden för inte så länge sedan, och jag var så näsra på att börja gråta. Jag kunde knappt sjunga. Och det jobbigaste är att jag känner hans närvaro ibland.
Saknar honom så mycket!
Vet ni hur det känns att mista någon, någon som betyder så mycket för en?

Kommentarer
Postat av: ALMA - Foto och kreativitet ♥

sv, Bra fråga.. haha, jag vet faktiskt inte ;)

2010-07-21 @ 21:37:27
URL: http://almasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0