Bilder: Nationaldagen



Det där var några av bilderna från Natonaldagen. Jag vet att det var lite sent att visa upp dom nu. Det fanns ett tivoli där också. Jag och lellesyrran åkte upp i en hög lyftkjran som gick 52 m upp i lyften. Det låter inte mycket, men det var ashögt! Speciellt när man är höjdrädd,som jag!
Med tanke på att Frittfall på Gröna Lund är 80 m upp i lyften så kan ni ju tänka er hur högt upp vi faktiskt var, man kunnde se vårat hur därifrån!^^

Haha, det där var jag när vi var uppe i luften. Ser jag rädd ut?^^
Men härlig utsikt var det...

Hur firade ni Nationaldagen?

Ps. Sa fel när jag skerv om Nationaldagen, det var på IP vi firade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0