Cykelopp!


Igår hade pappa en cykeltävling, så det blev ingen bloggning. Det började typ vid 19.10 och slutade ca. kl. 22.00.
Det var två killar som kråkade och en kille ramlade från cykeln och gled längs trotoarkanten. Hela hans axel var blodig efteråt, han måste ha brytit nyckelbenet.


Cool girl;)
Heja VCK! Min pappa cyklar i laget Vallentuan Cykel Klubb. Kom hem sent igår och då var jag astrött, så jag han inte blogga då heller. Idag hade pappa en till tävling, och då kom han trea! Grattias!:D
Han har även en vykeltävling imorgon också, men då följer ingen med honom.

Ha en trevlig Lördagskväll!

♥SeS♥

Kommentarer
Postat av: Dolli

SV: Tack för din kommentar ! :D Jag har mailat dig. :)

2010-06-05 @ 22:47:17
URL: http://dollithedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0