Vilka hejar ni på??

Heej!

Ikväll är det ju "Melodifestivalen" på svt1.
Dom som gått till final tycker jag personligen är ganska dåliga, men jag vet ju inte hur ni tycker och tänker.
Vilka tycker ni är bra och borde vinna.
Dom finalister jag verkligen HATAR är Anna och Darin!
Dom borde inte vinna, det skulle vara lågt av svenska folket om nån av dom vann, tycker jag!

Vilken är eran favorit?


Erik Saade                                           Anna Bergendahl
Låt: Manboy                                         Låt: This is my life


Darin                                                Andreas Johnson
Låt: You're out of my life                    Låt: We can work it out


Jessica Andersson                                    Ola
Låt: I did it for love                                  Låt: Unstoppable


Pernilla Wahlgren                              Peter Jöback
Låt: Jag vill om du vågar                    Låt: Hollow


Salem Al Fakir                                  Timotej
Låt: Keep on walking                         Låt: Kom

Skicka en kommentar och skriv vilken som är bäst!
Andreas Johnson är inte heller bra....

♥SeS♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hejar på fyra stycken. Salem al fakir,timotej,ola och erik saade.

Liiite darin.

2010-03-12 @ 17:24:12
Postat av: Lolly

ja håller med! tycker eric saade borde ha vunnit med manboy! :D

förresten gumman har du kollat din mail?

2010-03-14 @ 12:10:43
URL: http://lollysbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0