Resturang

Hej!

Igårkväll blev det ingen bloggning, för jag och familjen var och åt på resturang. Resturangen heter "Våning Ett" och ligger i Vallentuna. Som förätt åt vi vitlöksbröd och som huvudrätt åt jag flärkfilén Oscar med pommes frites.  Jam,Jam!
Och som efterätt delade jag, Tilde och mamma på en marängsviss.

Bananaslitt                                            Marängsvis

Det var gott:)
Sedan tänkte vi köpa lite godis men vi hoppade över det och åkte direkt hem, i lagom tid till Eurovision Songcontest!
Vi kom hem ca. kl. 21.10, och det var då första bidraget började sjunga.
Min lillesyrra fick panik när kllockan var 20.00, för hon trodde ju att det började då, och resturangen,som även var en bra, visade bara fotboll. Satt, ja, hon blev skitglad att Eurovision Songcontest började kl. 21.00 istället^^

Hoppas att ni också hade en trevlig Lördagskväll!

♥SeS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0