Mina Julklappar


Fick den här och andra saker också.

Vad var det bästa ni fick?

Kommentarer
Postat av: Junior

Lite svårt att avgöra. Är man nästan vuxen så har man redan allt man behöver,..

Jag fick ett datorspel av min lillebror, liknande som det spel jag fick av honom förra året. Förra årets datorspel inspirerade till en hajk för att det var ett så bra spel.

Jag fick en vit fluga av Mamma, så då har jag allt jag behöver för att klä mig i frack sommartid utan att låna lillbrorsans grejjer, det är också bra men det sker kanske inte så ofta...

Godiset jag fick av mormor var gott, men det gör kanske inte gott för mitt midjemått...

...så jag vet inte vad som var det bästa jag fick.

2010-12-26 @ 21:41:31
URL: http://www.metrobloggen.se/maskinjunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0