Jag på bild :D

HejHej!

Äntligen FREDAG!
Haha, har varit sjuk
nästan hela veckan men gick till skolan idag, så det känns lite som Måndag för mig.
På Fysiken gjorde vi egen läsk, ioch läraren tyckte att min blev bäst, det tyckte alla andra (+ jag) att också.
Innan det hade vi kollat på film på Spanskan och jag visste inte att vi skulle ta med oss gottsaker så jag sprang till caféterian och köpte en chokladboll.

Och nu är jag hemma igen hos min sjuka syster....

Det är någon som har sagt att jag borde visa mer
bilder på mig själv, så här kommer en från hösten 2010:




Kommentarer
Postat av: Elsa

Wilma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jag vistte int att de va film på spanskan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:( haha;)

2010-12-19 @ 10:08:38
URL: http://zezzisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0