Alltid lönt att städa??

Tjenare!

Har typ nt städat min vandrande-pinne bur på 1 år och den kan man säja var JÄTTE SMUTSIG!!
Så jag städade den och den blev jätte fin!

Just nu laddar jag över bilder från mobilen till dartorn som ni kommer få imorgon!^^

Juste ja!

Är super laddad inför morgondagen!
Grönalund är ju det roligaste som finns, eller hur??
Jag tror jag ska ha med kamran så ni kommer få nån bild ;P
Hörrni, har precis fixat blogglovin så lägg gärna till mig!
( GRATIS )


Vill ni ha en snygg bild på mig från skol-avslutningen och en muppad/konstig bild på mig som jag tog under sommarlovet??

Här får ni den ändå!

Snygga bilden(ändå nt så snygg!):







Konstiga bilden:




Här får ni njuta lite av det xD

Ses sen och kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: madeleine

haha kul

2009-09-06 @ 21:17:53
URL: http://minimaddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0