Gick till skolan

Tjenare!

Idag gick jag till skolan fast jag ahde huvudvärk...
Det gorde fruktansvärt ont när alla alltid skrek!

Sen när det var matte tog jag en huvudvärkstablett och det hjälpte fram till nu...

Skit!
Vi har ju prov imorgon!
15 frågor om Europa!
Kan typ ingenting eftersom jag aldrig övar och sover på lektionerna...
Får väl skylla mig själv?
Dessoutom har jag missat 2 prov!
En om Europas hav och sedan Europas största Floder...
Dessoutom övade jag alldrig på dom och som tur är behöver jag alldrig göra proven!
Jippie!


Här är dagens bild! :


Nån läskig harfälla ute i skogen på ö:n Vässarö.


GLÖM NT TÄVLINGEN NU!!
Ni får bild på priset sen!!

Kommentarer
Postat av: Vera (V_E)

Åh, jag har oxå ont i huvudet... -.- Men ska fixa diin design nu! <3

2009-09-23 @ 19:10:09
URL: http://pinkpebbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0