22.10 - Babbel^^

Hello!

Nu har pappa blåst
nästan hela datorn nu, den blev så seg att man inte kunde logga in utan att den började instrallera en massa saker. Imorgon blir det förhoppningsvis mer bloggning. Ska ladda ner "Picasa 3" då, så ni lär väl få lite bilder därifrån, kul?:)

Idag är Edvina här, hon ska sova över. Det är min lillasyters kompis.
Vi byggde om buren i sandlådan så att grodorna fick ett sandslott med en vallgram runt. Har typ sex grodor nu, släppte ut de jag haft i någon/några dag/ar. Imorgon släpper jag ut de som jag har och hittar nya, sedan släpper jag ut de osv.

Mer idag har jag gjort ett par shorts av pappas gammla jeans. Bilder får ni senare. Jag råkade klippa de lite för korta, men jaja. Är ganska nöjd med de ändå, ska göra lite detaljer på de senare, tex. slita ut de, så att det bli slitmärken. Det är coolt, yeah!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0