Första skolldagen!

Hola Amigos!

Idag hade vi våran första skoldag, och vi hade vårat nya ämne, SPRÅK.
Det var tio stckna i min klass som valde Spanksa, jag var med i den gruppen, sedan var det 5 styckna i min klass som valde Tyska och det var femton stckna som valde Franska. Alltså var det halva klassen som valde Franska, vi är trettio i klassen.

Nu ska jag spela The sims, kanske gå ut på Internet, sedan ska jag kasnke visa er min nya cykel. Och den är skitläskig, det är bakottramp!
Har aldrig haft det förr. Ni ska kanske få se alla mina nya saker jag har fått från skolan också, och kasnke en bild på min TV.

Hehe, så kika in på bloggen under kvällen, flera inlägg kan komma upp. Glömmde säga att ni kanske får ett inlägg med mina nya skor, mina nya "fake" converse alltså!^^

♥SeS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0