En liten diet, eller vad man nu säger...

Har börjat med en liten diet, eller vad man säger.
Jag ska gå ner lite i vikt och bli lite smalare.

Igår:

Frukost: En macka och lite youghurt

Lunch: Två mackor och ett glas saft

Middag: Pannerad fisk med potatis och vitlöksås

Snask: Chips och godis

Träning: Över hundra sittups och en kort promenad med snabba fotsteg

Var hos min bästis, därav all snansk, är inte stolt över mig själv. Jag som hade kämpat så hårt... Men det var ju så gott!^^
Idag bli det inget gott, förrutom nu då ska iväg och äta pannkakor med sylt ocg grädde nu.

♥SeS♥

Kommentarer
Postat av: Teresehh

sv; Tack så mycket :)

2010-08-12 @ 14:12:22
URL: http://teresehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0