Rösta gärna!:D

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

 

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

 

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


 

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Nu är jag med och tävlar på nelly.com om ett presentkort på 20.000 kr och att själv få bli en skodesigner. Den vinnande skon blir tillverkad och såld utav nelly.com och på etiketten står ens namn. Man vinner även sin egen sko. Rösta gärna på mina skor så att jag vinner, tipsa gärna era vänner också. Ni röstar genom att trycka på de blåa texterna under skobilderna.

Vill du vara med och tävla själv?
Tryck
HÄR.


Kommentarer
Postat av: p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: visst, jag ska rösta 5/5 på alla dina skor, så rösta 5/5 på min sko :D



yes, det gör jag, snyggast så tycker jag :D

2010-07-17 @ 16:29:53
URL: http://photobypinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0