Sommaren här, fast det är mulet...


Canon PowerShot SX1 IS | Foto: Tilde, lillesyster | Modell: Jag

Mina grannar är bortresta så vi får bada i deras pool. Det är jag så tacksamm för!
Fast idag är det mulet, fast det är ändå varmt. Men dom kommer strax hem så snart är det roliga över...
Tror nog att jag ska ta ett dopp idag med, det är ju så skönt. Och deras katt Spider är  jättegullig och han vill bara gossa hela tiden.

Nu har min lillesyrras kompis Elsa kommit över, ska kanske hitta på något med dom.
Eller så ska jag baka, jag vet inte. Om ni har något bra recept, så kommentera det eller maila till:
[email protected].

 Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: mimmi

tack så mycket, det samma!

tyvärr vet jag inte vad mitt textsnitt heter ;)

hah!

2010-07-18 @ 13:49:43
URL: http://mmimmiyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0