Kittens








En kille neranför min gata har en katt som fått kattungar. Han fick det förrut också, men den här gången fick han bara 2. Dom heter Trulse och Kitty. Trulse älskar att busa och bita och slicka i håret på en. Han är min favorit. Och Kitty är mer lungn av sig och gillar att gossa. Dom här katterna är faktiskt till salu snart för bara 2 :- st!
Dom är 7,8 veckor gammla bara. Jag kan tyvärr inte köpa en för jag är allergisk, men om jag hade tålt dom och vi hade haft tid bör katterna skulle jag helt klart köpa en! Jag,Tilde och hennes klasskompis Maja gick ner till dom igår och då sommnade dom i vårat knä! Dom är bara för gulliga!♥

Är dom söta och skulle ni kunna tänka er köpa en?
Och vem, isåfall?



Kommentarer
Postat av: Jozzie

Åhh söta bilder ! :D

2010-05-22 @ 17:57:51
URL: http://jozzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0