Hjälp med att välja mobiltelefon!

Hello!

Är det någon av mina läsare som vet någon bra touchmobil?
Ska skaffa en ny sedan jag spillde vaten över min förra i sömnen och då tänkte jag ta en touch, som jag aldrig har haft. Har hittat några men vet inte vilka jag ska ta...!
Har ni några idér på någon bra mobil så är det bara att kommentera!:D

Några utav de här kanske:

LG GD510 PopNokia N8 MobiltelefonSony Ericsson Xperia X10 Mini (svart)

1. LG GD510 Pop

2. Nokia N8

3. Sony Ericsson Xperia X10 mini

Kommentarer
Postat av: Junior

Jag kör på HTC hero. Efter ett år är jag fortfarande nöjd, och jag tror att det beror mycket på att Android fungerar så bra.

2010-10-24 @ 10:38:08
URL: http://www.metrobloggen.se/maskinjunior
Postat av: Junior

Vad som är en bra mobil beror jättemycket på vad du tänkt att använda den till...

(Ska du ha den till att spilla vatten i så är Ericsson "Hajfenan" R310 oslagbar)

2010-10-24 @ 10:43:33
URL: http://www.metrobloggen.se/maskinjunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0