Regn,spring mm!

Tjenare!

Ska säja hur min dag var.


Först åkte jag till skolan.
Sedan hade jag 2 fel på engelskaglosorna.
Sedan så skulle vi spela in några låtar till skivan och jag kunde inte sjunga för jag var hes.
Sedan sjöng vi över tiden så jag hade 2 min på mig att springa till tåget.
Som tur var så han jag det!
Sedan när jag var i Vallentuna så började det regna!
Sedan slutade dte och det var ju tur.
Sedna var dte ju det att min cykel-sadel var jätte blöt.
Och så hade jag ju skälvklart inget att tårka av den med!-.-'
Och jag fick cykla hem stående hem!

Det var min dag:)
Så, jag hoppas att ni har haft en bättre dag!

Här kommer iallafall roliga bilder!:

 

roliga-bilder-005.jpg
JoakimWeb roliga historier

Roliga bilder
roliga_bilder_15.jpg
Roliga bilder
... Roliga Filmer, Roliga Bilder
Publicerad 2006-07-15
Jesper.nu - Roliga bilder ...

Där får ni några bra bilder:)

♥SeS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0