ONT!!;'(

Tjenare!

Stukade handen igår.
Trodde det hade gått över men det hade det tydligen nt.
Vi hade idrottsdag idag på Tibblevallen.
Min matsäck bestog av:
2 köttbulls mackor, 1 bit ostkaka, en burk med 4 kakor,1 påse med 2 bullar, 2 festisar och en risifrutti.

MUMS!^^

Jag sprang 800 m ( 2 varv runt tibblevallens bana).
är stolt, men fick astma på 2 varvet så jag spran med händerna i kors över bröstet, för att få luft.

Om man springer med astma och nt har sin medicin med sig ska man gå av banan direkt!
Annars kan man svimma.
Det var jag sååå nära på att göra...
Det var skit lebbigt!!
Jag hörde liksom hur Paula ( som sprang bakom mig) gasade på och då gorde jag cokså det.
Allt bara snurrade och jag var på väg att ramla.
Jag kom sist;(
Men jag sprang iallafall på 4 min 13 sec! :D
Sammanlagt sprang jag 2 km (5 varv)
Jag sprang 60 m.
Då kom jag iallafall 2^^

Efter ett tag började det Hagla ett tag.
Några körde 800 m då...
Stackars dom.
Jag svär på att dom gorde jävligt ont.
Vissa började till och med gråta!!

Sedan över gick gagel till ös-regn...
Sedan skulle vissa hem ...
Jag tog tåget hem då...

Sedan kom jag hem och kom på att jag nt har engelskaboken med mig hem!;(
Typ inegn har den med sig eftersom vi nt träffades i skolan idag.
Och alla glömde typ att ta med den hem från skolan igår...

Dagens bilder!:


1984





1992



2000

Roliga bilder va??;)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag är RockStar från djur.nu :) Kolla in min blogg!

2009-10-17 @ 10:00:26
URL: http://mattesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0