Smeknamn!

Tjenare!

Nu har jag ett smeknamn.
Det är  " Nemi "

Jag kommer ha frågestunder på bloggen varje fredag från och med nu.
Den kommer heta " Nemis Frågestund "

Då får ni skicka in frågor som ni vill ställa till mig oh då tar jag och svarar på den bästa frågan.
Ibland kan jag svara på fler :)
Asså, såna frågor ni vill fråga mig. T.ex, Gillar du att resa??
Börja skicka nu vetja! :D

Hoppas ni gillar det!

Ps.Fick idén av en läsare som kommenterat ett inlägg! Ds. 


Bara en liten bild^^

Ses!♥

Kommentarer
Postat av: Mr Question

Hur kommer det sig att Ballonger kan flyga ?

Och ven uppfann Skiftnyckeln ?

2009-10-26 @ 11:21:29
Postat av: Julia

Jätte fin blogg,

Och du bloggar bra.



Kommentera gärna min,



Kram

2009-10-27 @ 10:39:18
URL: http://puzziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var min idé :D bäst jag e (h) så drf borde du svara på min fråga! (6) ;D haha . men ve m tkr du är sötast i din klass, är du kär i ngn, vad tkr du om din lärare,bästa kompis, gillar du att bada, vilka bloggar läser du , hihi, det va några :DD

2009-10-27 @ 18:23:04
Postat av: becca

Varför kallas du Nemi?

2009-10-27 @ 19:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0