New


Klocka 80 Kr/ Souvenir Shop


Tröja 150 kr/ Guily Shop


Kofta 100 Kr/ Guily shop


Väska 350 Kr/ Skinn Affär

Det här är lite av det jag har köpt i Italien. Jag köpte förståss massa annat också, men det kan jag visa någon annan gång.



Parfym 320 Kr / Färjan Rödby Puttgarden

Nu har jag äntligen en egen parfym. Skönt^^
Annars har jag alltid delat med min syrra, och det är "fake parfym" om ni vet vad jag menar.

Idag vaknade jag kl. 12.00 av att mamma kom in och väckte mig. När vi åkte hem från Italien stannade vi i Tyskland och sov i bilen på en parkering, vi hittade inget hotell och hur många hotell är öppna kl. 01.00 på natten?
Nästa dag fortsatte vi ända hem och vi kom hem 06.30!

Nu vet ni det, och förlåt för dålig uppdatering den senaste veckan, men 30 minuters datortid på hotellets super sega dator kostade 30 kr för varje påbörjad halvtimme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0