Dejt

Heej!

Ni läste rätt, jag har varit på "dejt"´!:)
Det var såå kul!

Åkte hem från skolan.
Duschade,klädde på mig och sminkade mig.
Allt det var klart kl. 16:40.

Gick ner till Vallentuna Centrum där jag mötte Adde.
Vi gick och åt kebabtallrik och gick sedan till bowlingen.
Adde hade hyrt en bana från kl. 18:00 - 19:00.
Vi spelade och han fick " strike " HELA tiden!-.-'

Han vann sedan med 354 typ mot 235 eller nåt sånt...
Man ska väl vara snäll mot tjejer??:P

Har ni varit på "dejt " nån gång som blev lyckad??

Ha en trevlig Fredags kväll!♥

♥SeS♥



Kommentarer
Postat av: Becca Buuz

OMG! Adde Weman? Han är BÖÖÖÖG!!!!!

Shit asså.

2010-02-06 @ 21:22:36
Postat av: Anonym

Nicee

2010-02-09 @ 15:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0