Midsommar firande!


Det var smockfullt vid midsommarstången på mina kusiners landställe. Och det kom bara meer och mer folk.


Sedan var det ju dans runt midsommarstången som jag själv aldrig var med på. Gick runt bland stånden istället för att köpa lotter och vara med på chokladhjulet.


Och jag vann!
Både på lotter och chokladhjul. På lotter vann jag en jättestor ficklampa och på chokladhjulet, men nummer 10, vann jag en chokladkaka. Tog med smak "Schweizer Nöt". Det här måste vara första gången jag vann på lotter och chokladhjul i hela mitt liv!^^


När vi hade firat klart midsommar nere på ängen åkte vi hem till mina kusiners landställe där dom har sin husvagn. När åt vi lunch och middag. Jag, min kusin Adde, Min kusin Jocke och Tilde sov i förtältet med sovsäckar och liggunderlag. På bilden är det mormor med sin lilla kamera^^


När vi ätit middag gick alla på en promenad.


Outfitten var min prickiga skolavslutningsklänning som kommer från H&M.

Det var lite av alla bilder från Midsommarfirandet på mina kusiners husvagns landställe 2010. Vi hittade en salamander under en sten på landstället också. Den har säkert sitt bo där, jag ville fånga den, men stenen var för tung.

Hade ni en trevlig midsommar?

Kommentarer
Postat av: Elsa

ja det hade jag!!!:))

2010-07-03 @ 16:52:54
URL: http://zezzisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0