Skolavslutning


Idag var det skolavslutning, och det var så skönt!
Men hann inte säga hejdå till min äslakde fröken under 2 år som vi nu inte ska ha när vi börjar sexan. Mormor hade så jäkla brottom till tåget, för vi skulle till min ena kusins avslutning också. Tappade bort badbollen som vi hade till teatern, så vi har ingen badboll längre:(
Naglarna är prickiga, precis som min klänning, och är målade av min bästa kompis Lovisa, även kallad Lollo. Tryck här för att komma till hennes och Elviras nagelblogg.

Det funkar inte just nu att ladda över ett klipp från min kusins avslutning när han spelar några åtar med hasn band, men jag ska försöka fixa det.

När hade ni skolavslutning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0