Godmorgon!♥

Heej!

Vaknade 07.21 med sommnade om och vaknade av att mamma och in till mitt rum och började fibbla med min väckarklocka.
Det är ju sommar tid nu;)

Då var den ca. kl.09.09.
Då gick jag upp och satte på datorn och höll på och läsa lite bloggar och så....

Men idga ska jag vara med Anna.Kanske uppdaterar hemma hos henne.
Vi ska göra om klassfotot på klassen så att killarna ser ut som tjejer med långt hår och smink^^
Som ett första april skämt.För förra året skämtade dom med oss.
Dom hade klätt ut sig till tjejer!:D

Allt i klassrummet ska vara rosa och vi ska lägga smink,borstar och speglar m.m på deras bänkar.

Men jag kommer inbte vara är då:(
Ska ju åka skidor då...
Åker iväg nu på Torsdag.

Men nu ska jag läsa bloggar och sånt!

♥SeS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0